pondělí 11. července 2016

Organický sprchový gel Oceanizer s mořskou solí


Nedávno mi kamarádka říkala, že v těch vedrech si připadá jako na dovolené někde v tropech. Chybí už jen moře a cikády. Proto jsem se rozhodla několik nadcházejících článků věnovat kosmetice s obsahem soli (chápete, léto, moře-sůl). Navíc se mi vše hodí na mou problematičtější kůži, avšak tento článek bude tak trochu o produktu se solí bez soli.

Než se dostaneme k samotnému popisu sprchového gelu, tak nějaké informace o jeho výrobcích můžete nalézt v mém předešlém článku zde, ale myslím, že v těchto dnech Soaphorii zase až tak představovat nemusím, vzhledem k četným recenzím na blozích :) 

Bohužel tento výrobek se mi nezalíbil. Plní sice svou funkci, pěkně voní po citrusech, takže v horkých dnech člověka osvěží ještě v kombinaci se studenou sprchou výborně. Balení je rovněž moc hezké, avšak nepraktické a zde začínají ty zápory. Sprchový gel je tekutý. A to tak, že má konzistenci vody. Když pominu nepřesné dávkování (snadno Vám vyšplíchne velká dávka), tak všechno od snadného otvírání až po vodnatou konzistenci dává jediný výsledek. Řeknu Vám jen, že brát si tohoto "miláčka" do batohu plných věcí není úplně nejlepší nápad, neboť se může velmi rychle stát, že budete překvapeni jak mokrými a převoňanými, nabublinkovanými věcmi, tak zároveň úbytkem půlky obsahu lahvičky. Je fakt, že po použití extrémně nevysušuje a složení má vcelku dobré, až na jeden detail. Chybí sůl. Což je podle mě ve výrobku, který nese název "s mořskou solí" problém. Tedy abych byla přesná, údajně nějaké soli obsahuje, avšak nejedná se o mořskou sůl, nýbrž o soli získané z některých suplementů (mastných kyselin,...), takže název i popis jsou přinejmenším hodně zavádějící. Dále se v popisu píše, jak nám pokožku zvláční a opečuje jojobový olej. Ten ale ve složení taky není. 

Proto bych Vás ráda upozornila na to, že není možné si myslet, že když nějaká značka o sobě něco tvrdí a má super přírodní jeden produkt, tak bude mít všechny takové. Opak je až na výjimky pravdou. Proto je namísto popisů dobré číst složení. Tento sprchový gel bych přirovnala svými účinky, složením i vůní k přírodním sprcháčům značky Alverde s tím rozdílem, že Alverde seženete za 50,- a Soaphorii za téměř 200,-. 

SloženíAqua, Potassium Cocoate*, Potassium Oleate*, Lauryl Betaine, Glycerin*, Benzyl Alcohol, Potassium Palm Kernelate, Palm Kernel Acid, Decyl Glucoside, Potassium Citrate, Potassium Fucus Veiculosus Extract, Citrus Auratntifolia Oil, Iodate* z organických derivátů

Pro upřesnění, sůl je v INCI Sodium Chloride, jojobový olej Simmondsia Chinensis Seed Oil.

Produkt k recenzi poskytl e-shop Krásná každý den.

Snažíte se číst složení potravin a kosmetiky, nebo tomu moc velkou váhu nepřikládáte? 

17 komentářů:

  1. Na na léto miluji citrusové sprchové gely. A je škoda, že tenhle ačkoliv voní má toliik záporů.. :(

    OdpovědětVymazat
  2. Složení čtu a bez obalu řeknu, že tohle je pěkný "ojeb" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho čtu právě taky a tento produkt se ke mě dostal omylem, takže jsem pak nestačila koukat, kdo si to mohl objednat (ten očividně složení totiž nečetl :D).

      Vymazat
  3. A já nad ním akorát uvažovala. Začnu si více všímat složení. Nenapadlo by mě, že neobsahuje to, co má, když je to v popisu napsané.

    OdpovědětVymazat
  4. Ve vedrech?U nás vedra ještě nejsou :D
    Jinak na složení občas koukám. Pokud si kupuji krém s heřmánkem, hledám ve složení heřmánek.
    Tekutá konzistence=voda by mi asi radost neudělala.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tady už celkem slušné byly, asi tak 32°C ve stínu :D

      Vymazat
  5. Tento sprcháč teda vyzerá ako prepadák :(
    Ja mám teraz od Deep steep s medom a voní pekne, už sa ale teším ako ho miniem a kúpim si ho s vôňou kokosu a ananásu, mňam. K nám by sa to teplé počasie zas mohlo vrátiť, posledné dni sa až nepekne ochladilo...i keď zas predtým bolo až moc teplo... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty vůně zní skvěle, určitě musí být úžasné! Možná taky někdy vyzkouším :) U nás je to počasí taky jak na houpačce :D A i mě by vyhovovalo něco mezi, tady je buď tak vedro, že se ani spát nedá a nebo zase prší a nosíme na ven šusťákové bundy, protože se ze dne na den ochladí třeba o 15 °C :D

      Vymazat
  6. Tak to je teda ze strany Soaphorie pěkný fail...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda jo a konkrétně od této značky ne jediný.

      Vymazat
  7. Vyhodou e-shopu Krasna kazdy den je to, ze ako jeden z mala uvadzaju na svojich strankach zlozenie, takze sa da pekne vyhnut takymto produktom. Nerozmyslala si, ze by si sa na zlozenie spytala priamo Soaphorie?
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, výhodou to je, nicméně já bych produkt bez proštudování složení ani nekoupila. Co se týká Soaphorie, tak věc se má tak, že to beru tak jak to je. Chtějí se nějak prezentovat (své výrobky), ale skutek utek. Jo a ještě detail, jednou jsem od nich sestře chtěla koupit čistící pěnu na pleť a hodně rychle jsem ji po přečtení složení vyhazovala z "košíku". Obsahovala totiž v přírodní certifikované kosmetice zakázané věci, konkrétně to bylo například EDTA (charakteristika: toxikologicky podezřelá látka, nepříznivá látka pro životní prostředí, váže na sebe kovy, změkčuje vodu špatně se biologicky odbourává, v přírodní kosmetice látka zakázána).

      Vymazat
  8. Tak trochu :( Já jsem tím úplně posedlá a nejraději mám, když jsem u někoho na návštěvě a můžu mu prošmejdit koupelnu a přečíst si etikety výrobků co používají :D

    OdpovědětVymazat
  9. Složení čtu jak divá. A i když si někdo může myslet, že jsem šílená, tak mě zase fascinuje, že někdo složení nečte :D Už bych si nekoupila nic bez toho, aniž bych si důkladně přečetla složení.
    Od této značky ještě nic vyzkoušeného nemám. Mají krásné obaly, to se jim musí nechat, ale při studování složení některých produktů mi zas až tak přírodní nepřijdou. Je to škoda. No a ta cena, ta mě tedy hodně překvapila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :D Mluvíš mi z duše, taky pokaždé luštím :D
      A jinak máš pravdu, taky si myslím, že některé věci zase až tak přírodní nemají. Proto mě může naštvat, když někdo tvrdí, že jeho produkty jsou od A do Z samá příroda a realita je jiná. Zaplatit si to ale nechají, že.

      Vymazat