pátek 23. prosince 2016

Minerální rtěnka



Od minulého článku již uběhla nějaká ta doba, protože zase válčím se zkouškovým obdobím. Jednu zkoušku jsem měla ještě dnes, takže si jistě dovedete představit, jakou chabou mám vánoční náladu a vlastně to prozatím šlo všechno mimo mě. Proto jsem si řekla, že dnes napíšu článek o něčem trochu svátečním. Rozhodla jsem se sepsat recenzi na rtěnku ve výrazné, ale moc pěkné barvě, která se na sváteční líčení vyloženě hodí.

Bellápierre je francouzská kosmetická značka, která se zabývá ručně vyráběnými minerálními líčidly. Jejich kosmetika je certifikována např. certifikátem "Leaping Bunny", který zaručuje, že produkt nebyl testován na zvířatech. Tento certifikát je fajn, ale je třeba si uvědomit, že v celé EU je zakázáno testovat kosmetiku na zvířatech a také je zakázáno takovou kosmetiku dovážet. Problém však bývá v Číně, kde se vesele testuje a pak všelijak prodává i zde. U seriózních značek by to ale měli mít zajištěné (vše je hlídané a vedené v dokumentaci, která se poskytuje k nahlížení při kontrole příslušnému orgánu, který by následný problém s testováním odhalil a řešil). 

Vybírat dekorativní kosmetiku přes internet je vždy (podle mě) tak trochu risk. Nikdy nevíte, jak přesně bude odstín vypadat, jestli Vám sedne a tak doufám, že Vám při případném výběru mé fotky pomůžou. 

Rtěnka (odstín Mandarina) má moc příjemnou texturu s příjemnou hydratací, která je tak na půl cesty k balzámu na rty. Nevím však, jak by rtěnka reagovala v létě třeba v kabelce někde v autě, protože při focení u horkého čaje kousíček v bezprostřední blízkosti jakoby malinko tál. Jinak ale musím říct, že rtěnka je pigmentována nad má očekávání. Barva drží na svém místě a nezalézá do vrásek na rtech. Pokud je ale budete mít příliš suché, popraskané, nebo šupinaté, doporučuji nejprve několikrát ošetřit balzámem, protože výrazná barva by tyto nedokonalosti vždy zvýraznila. Co se týká výdrže, tak na přírodní kosmetiku, ale i normální, bych řekla, že to bude takový zlatý střed. Samozřejmě po jídle a pití je potřeba barvu obnovit, ale není to zase taková hrůza. Jako příjemný bonus Vás po otevření víčka okouzlí sladká vůně cukrátek. Já osobně si pod touto vůní představuji  růžovou cukrovou vatu a nebo vanilkovou zmrzlinu :)

Ještě bych ráda zmínila jedenu věc a to tu, že rtěnka není čistě přírodní, ale myslím, že to je dobrý kompromis mezi přírodní a klasickou dekorativní kosmetikou. Navíc kdybychom měli jednotlivé ingredience oznámkovat jako ve škole, tak žádná surovina by neměla horší známku, než je za tři (konkrétně s tímto hodnocením skončil hydrogenated castor oil).

Složeníricinový olej, slunečnicový olej, kandelilový vosk, castor isostearate succinate, caprylic/ capric triglyceride, včelí vosk, karnabuský vosk, hydrogenated castor oil, jojobový olej, extrakt ze zimolezu kozího lista, extrakt ze zimolezu, tokoferol (vitamin E), phytosterol (vitamin C), tetrahexyldecyl ascorbate, vanilin
může obsahovat: mica, titanium dioxide, iron oxides, carmine

Závěrem
+hydratace rtů
+dobrá a trvanlivá pigmentace
+vůně

-trochu menší odolnost ve vysokých teplotách

Za poskytnutí rtěnky děkuji e-shopu Beautyville :)





Krásné Vánoce!!!

16 komentářů:

  1. Wow krásna,podobný rúž mam aj ja len inej značky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla vždy klasické červené odstíny, takže tohle byla pro mne novinka :)

      Vymazat
  2. Nádherný odstín :) Tyhle odstíny červené mám na zimu nejraději.. :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  3. Jé! ten odstín ti strašně moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Snad na fotkách není moc zkreslený, ale řekla bych, že ne :)

      Vymazat
  5. značku nepoznám, no rúž vyzerá super :) pekná recenzia a krásne fotky!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  6. Ta rtěnka vypadá krásně! Já rtěnky moc nepoužívám, protože mám zlozvyk že si neustále rýpu rty když nad něčím přemýšlím nebo jsem nervózní. A když si dám rtěnku tak si to pak neuvědomím a všude si ji takto rozpatlám, nebo mám ty rty tak orvané do krve, že se na to rtěnka absolutně dát nedá :D :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám stejný problém a nebo pořád něco jím a piju, takže se mi za chvilku smaže, jenže pak jsem si říkala, že člověk jde jednou do divadla a nemá si pořádně co na sebe napatlat, takže tohle by mělo patřit do základní, ač ne tak často používané, výbavy :)

      Vymazat
  7. Vím, že já bych si takový dovolit nemohla, ale ten odstín je nádherný! :)

    Ponio: Masážní kakaová úžasnost

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych tenhle odstín na běžné líčení taky nepoužívala, ale třeba na večerní do divadla mi přijde fajn :)

      Vymazat
  8. Naozaj veľmi pekná farba rúžu. Určite ti pristane :) Len škoda,že si si neodfotila aj farbu na perách

    OdpovědětVymazat