úterý 26. července 2016

Antioxidační kakaový tělový peeling

Tak, plavková sezóna je v plném proudu a já přispěchávám s drobným pomocníkem, který by měl od nás celulitidu držet pryč na kilometry daleko (nebudu Vám lhát, jen peelingu se nezalekne, ale proč si jím aspoň trochu nevypomoct). Nehledě na to, že i v tomto produktu jsou přítomny drobné krystalky soli, takže se bude jednat o prozatím předposlední recenzi produktu obsahující sůl. 

Johnny Organic je značka, která vyrábí přírodní kosmetiku. Produkty jsou vhodné pro vegany a dokonce jsou prý i raw. Samozřejmě netestuje na zvířatech. Jen na mě malinko samolibě a namyšleně působí obzvlášť jedno heslo na jejich stránkách a sice, že se jedná v podstatě o značku, která se zabývá skinfood a to je vše (doslova cituji), co potřebujeme vědět. To se mi tedy zdá poněkud málo. Já bych chtěla vědět více informací a navíc skinfood mi přijde jako celkem obecné označení. Bohužel, to je vše, co se konkrétně o Johnny Organic na české stránce dozvíme. 

Samotný peeling je velmi příjemný. Pokud bych ho ale měla srovnávat s tím minulým, tak pro mě postrádá onu praktičnost, kdy po použití Vaše vana/sprchový kout nenese zase až tak velké následky, jako v tomto případě. Jedná se o to, že součástí peelingu jsou nerozpustitelné částečky (zrnka kávy,..), které navíc ještě barví. Takže po použití máte o úklid postaráno. A srovnávat budu i u obalu. Opět velmi ráda vidím jiný materiál, než je plast. V tomto případě je to papír. Bohužel i když je obal opět víceméně uzavíratelný, papír (dle mého) není úplně tím nejlepším materiálem do koupelny, kde se setkává s vlhkostí. Nic však není, při troše dobré vůle, nemožné překonat. Já osobně jsem si část peelingu přesypala do skleněné zavařovačky, kterou jsem si dala do sprchy a po použití zašroubovala, aby mi peeling nenavlhl. Všeobecně ho však raději používám do lavorku na pedikúru, neboť mám takový nějaký vtíravý pocit a obavy, vzhledem k přítomnosti kávy. Ono ne nadarmo se všude nad umývadly píše, nelejte logr z kávy do odpadu. A přesně to bych v případě použití ve sprše/vaně dělala. Takže z lavoru použitou vodu vyliju na zahradu do trávy a je to. Musím ale říct, že kůže je po použití opět hezky jemná a promaštěná. Tím mírně předchází i tvorbě strií. Antioxidanty v podobě Acai plodů by měly zase zpomalovat proces stárnutí pokožky omezením vzniku volných radikálů z látkové výměny a metabolických procesů v našich buňkách. A ta vůně je opravdu něco. Hlavně pro milovníky kakaa a kávy.

Složení: Cocos Nucifera Fruit Powder*, Sodium Chloride, Cocos Nucifera Oil*, Theobroma Cacao Seed Powder*, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Coffea Arabica Seed Powder*, Maltodextrin*, Euterpe Oleracea Pulp Powder*, Vanilla Planifolia Fruit Extract*, Helianthus Annuus Seed Oil, Tocopheryl Acetate

*z ekologického zemědělství

Pro ještě lepší účinky na kůži a celulitidu doporučuji cvičit, jíst zdravě, pestře, pít spoustu vody a to nejlépe v neslazené podobě ;)

Za peeling vděčím Míše z e-shopu Krásná každý den.


A jak se do plavek dostáváte Vy?

14 komentářů:

  1. Túto značku mám veľmi rada! :) Už som stihla otestovať tento modrý, ale aj ružový a z oboch som nesmierne nadšená :D

    OdpovědětVymazat
  2. peeling vyzerá super určite by som ho mala vyskúšať aj ja ;) bod plus za to že to netestujú na zvieratách (y)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě ano. Mají na výběr ještě vyloženě kávovou verzi :)

      Vymazat
  3. Ty jejich papírové obaly se mi hrozně líbí a složení je taky super. Jen ta cena by mohla být malinko nižší :) Ale jinak super tip na peeling!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi přijde fajn, i když do koupelny to moc praktické není, tak pořád lepší, než plasty :D

      Vymazat
  4. Ach má krásný obal a celkově (teda až na ten bonusový úklid) zní moc dobře, ten bych si také nechala líbit :). Peelingy v boji proti celulitidě jsou moji nejoblíbenější pomocníci, považuji je za příjemnou masáž :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt, úplně s celulitidou sám o sobě nezatočí, ale proč tomu nepomoct, ještě navíc tak příjemným :)

      Vymazat
  5. Taky si myslím, že ten základ bude v něčem jiném. Proč tomu ale aspoň nepomoct, navíc ještě něčím příjemným :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pekná recenzia :) Produkty od Johnny Organic ma už nejaký čas lákajú, kávu inak milujem, no pri tomto peelingu vidím žiaľ veľkú nevýhodu kvôli tomu vypúštaniu a možnému upchatiu odtoku, čo by sa v našom sprchovom kúte určite stalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně, taky tento fakt řadím k mínusům.

      Vymazat
  7. Tohle bych moc ráda zkusila, připomíná mi to totiž Buddha scrubs (http://buddhascrub.com/) a ty Buddha chci už dlouho vyzkoušet, jen mě odrazuje nákup ze zahraničí, bojím se že mi pošta ztratí balíček :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, jsou si hodně podobné a to i obalem! A co se pošty týče... špatnou zkušenost jsem s ní za celou dobu měla asi jen jednou, ale to jsem měla i s jinými dopravci (DPD).

      Vymazat
    2. Já když objednávám něco z ČR tak úplně v pořádku, žádná špatná zkušenost. Ale vždycky když jsem měla něco ze zahraničí, tak mi to ztratili a samozřejmě mi nikdo nic neproplatil, i když byla zásilak třeba pojištěná :(.

      Vymazat